• Gimnazija1
  • Gimnazija2
  • Gimnazija3
Penkios Pumpėnų gimnazijos bibliotekos skaitytojos Kotryna Prankaitė, Silvija Krasauskaitė, Viktorija Aglinskaitė, Kamilė Aglinskaitė, Ugnė Ramanauskaitė ir bibliotekininkė Virginija Čeponinė liepai baigiantis dvi dienas keliavo po Aukštaitijos nacionalinį parką. Ekskursiją organizavo ir keliauti pakvietė Pasvalio r. Saločių Antano Poškos pagrindinės mokyklos bibliotekininkė Diana Kraptavičienė.
Trakuose apžiūrėjome senamiestį, pilyje-muziejuje dalyvavome edukaciniuose užsiėmimuose (ieškojome eksponatų, kuriuose pavaizduotas kunigaikštis Vytautas, iš modelino lipdėme medalius). Laiveliu plaukiojome Galvės ežeru, grožėjomės pakrantėmis ir ypač Užutrakio dvaru. Po to apžiūrėjome neseniai įkurtą, netoli miesto esantį Angelų skulptūrų parką.
Toliau keliavome į Molėtų rajone Kulionių kaime įsikūrusią astronomijos observatoriją. Observatorijoje išklausėme informatyvią pamoką-paskaitą ir pamatėme puikų filmą apie Visatos sandarą. Naktį praleidome palapinėse prie Labanoro miestelio.
Kitą dieną aplankėme Labanoro regioninio parko direkciją, apžiūrėjome įdomiai įrengtą ekspoziciją, išklausėme gido pasakojimą. Reikėjo labai pasistengti, kad užliptume į aukščiausią (kol kas) Lietuvoje Mindūnų apžvalgos bokštą. Kelionę vainikavo plaukiojimas baidarėmis Baltųjų Lakajų ežere.